Wypadek samochodowy

Zapraszamy do zadawania pytań i nakreślania problemów dotyczących odzyskiwania odszkodowań
Macias
Wypadek samochodowy

Post autor: Macias » 05 kwie 2018, 22:21

Witam, pierwszy raz jestem w takiej sytuacji i dlatego proszę o poradę.
Pracuję jako przedstawiciel handlowy. 2 tyg temu wracając z delegacji wpadłem w poślizg przy prędkości ok. 70 km/h i uderzyłem w drzewo. Wskutek zderzenia doznałem zwichnięcia prawego stawu łokciowego ze złamaniem wyrostka kości łokciowej prawej. Tego samego dnia miałem operację, gdzie dokonano repozycji stawu i założono dwie śruby. 6 dni przeleżałem w szpitalu i dostałem 90 dni zwolnienia lekarskiego. Kilka dni po wyjściu ze szpitala BHP-owiec zaprosił mnie do firmy, gdzie sporządziliśmy raport z wypadku, który ma iść do ZUS-u. Dodatkowo jestem ubezpieczony w PZU.
Pytania:
1. Ponieważ dużo się słyszy, że ZUS i TU często zaniżają wielkości odszkodowań, a ja nie chcę być poszkodowany, czy moja sprawę można powierzyć Waszej firmie (jaka jest ewentualna kwota odszkodowania możliwa do wywalczenia? i Wasza cena usługi?)
2. Ponieważ po wypadku mam czasem stany depresyjne, czy lepiej iść z tym do lekarza rodzinnego, czy po skierowanie do lekarza, który mnie operował?
3. Proszę o ogólne zalecenia co do tej sprawy
4. Czy będąc na zwolnieniu mogę chodzić do pracy, ale np ograniczyć wykonywanie obowiązków, np unikać jazdy samochodem?

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
APU.Pomoc
Administrator

Re: Wypadek samochodowy

Post autor: APU.Pomoc » 05 kwie 2018, 22:55

Witam!
Odpowiadam:
1. powierzyć można - kwota odszkodowania zależna jest od polis jakie ma Pan zawarte - tzn NNW na pojeździe, ubezpieczenie dodatkowe w PZU itd. cena to 20% brutto uzyskanego przez nas na Pana rzecz świadczenia;